Když se má jakémukoliv webu dařit, když má tento dosahovat kýžených výsledků, a to bez ohledu na to, oč má v onom konkrétním případě jít, je nad slunce jasné, že se hned po zrození takové internetové prezentace musí zařídit, aby tato měla dostatečně hojnou návštěvnost. Protože bez lidí, kteří se o to, co je zde zveřejněné, zajímají, postrádá jakýkoliv web smysl a nepřináší žádný efekt. A to je logicky chyba.
Jenže jak ukázat veřejnosti, kde se právě dotyčný web nachází? To přece není v silách jeho provozovatele, který nemůže obíhat lidi po celém světě a přesvědčovat je, aby si otevřeli právě tu a tu adresu a začetli se do toho, co je tam opublikováno.
A když to dotyčný provozovatel webu sám nedokáže, měl by si najít nějakou efektivní formu pomoci. Jež už dnes naštěstí existuje a říká se jí linkbuilding Seolight.cz.
Právě takový linkbuilding, neboli vytváření zpětných odkazů, může veřejnosti znatelně usnadnit hledání konkrétního materiálu umístěného na internet, právě to může být skvělý způsob, jak dát publiku najevo, kde se nachází to, co by nemělo uniknout pozornosti.
Při této činnosti se vytvářejí odkazy, na které stačí kliknout a uživatel je rázem přenesen na takový propagovaný web, a takové odkazy už stačí jenom umístit na jiné weby, z nichž mají být uživatelé přesměrováváni. A má-li být tato činnosti skutečně úspěšná, musí se takové odkazy umísťovat tam, kde se dostanou na oči co největšímu počtu lidí, kteří by teoreticky mohli o tento projevit zájem. Tedy na hojně navštěvované stránky s obdobným obsahem, jež se mohou o své návštěvníky s propagovaným webem podělit.
Díky takovým odkazům najdou lidé nejednou prezentace, jež by jinak nenašli. A nejen přímé použití odkazů tu má svůj význam. Tyto totiž navíc slouží i internetovým vyhledávačům coby ukazatel relevantnosti a atraktivnosti webu, od jejich počtu a kvality se odvíjí i umístění odkazu na propagovaný web v internetových vyhledávačích, což ještě více zvyšuje návštěvnost. Což je první předpoklad pro dosažení záměrů majitele takového webu.