Investujte do propagace, jejíž hodnota neklesá

Upozornit na firmu můžete i bez drahé reklamy. Sice vás to také něco bude stát, ale taková investice bude spíše jednorázová a váš firemní rozpočet tak nebude dlouhodobě zatěžovat. Navíc, pakliže uvažujete o placené propagaci, měli byste znát také její úskalí. K těm patří to, že když vaše reklama sejde zákazníkům z mysli, tak na vás snadno zapomenou. Jak je tedy vidět, tak když chcete být neustále na očích, tak vám nezbývá, než na sebe pravidelně upozorňovat – a to něco stojí, někdy i desítky tisíc měsíčně.

telefon v ruce

A to je ve srovnání s některými jinými způsoby, jak na sebe upozornit, pořádná, a možná i zbytečná, finanční zátěž.

Když chcete být vidět, můžete to udělat i jinak, chytře. Stačí, když na sebe upozorníte jen jednou, a to efektivně tak, aby vaši nabídku nikdo nepřehlédnul. A spolu s ní ani váš firemní kontakt, který je právě v tomto případě naprosto stěžejní. Právě ten musí být snadno zapamatovatelný a nepřehlédnutelný. Takový, který všem na první pohled utkví v paměti. A takové je jen telefonní zlaté číslo VIPcisla.cz!

Zlatá čísla jsou takové kontakty, které jsou něčím výjimečné. A právě díky této výjimečnosti jsou pro všechny snadno zapamatovatelné. Může se jednat o specifickou kombinaci číslic, o dvojičky, trojice anebo postupku, zrcadlové uspořádání, anebo opakování stejných symbolů. Zkrátka jde o výjimečnou kombinaci, která každému, kdo ji uvidí, na první pohled utkví v paměti. A právě to je zásadní!

vizitka s kontaktem

Když takový kontakt získáte, můžete se jím zviditelnit daleko více, než běžnou reklamou. Tím spíše, když jeho memorování podpoříte chytrou říkankou anebo písničkou, kterou vypustíte do médií. Čím jednodušší bude, tím snáze si lidé spojení zapamatují a vždy, když budou potřebovat zboží anebo služby, které nabízíte, bez váhání se obrátí právě na vás.

Vlastnit výjimeční telefonický kontakt je skvělou investicí do budoucna, protože jejich počet je stále menší a zájem stoupá.